Trött och krasslig!

Förkylningarna byter av varandra här hemma. Började med Hampus som blivit frisk. Hugo har varit dålig i över en vecka och jag börjar också närma mig en vecka nu. Halsont och snuva har jag + huvudvärk har jag. DRYGT! Inte blir det bättre av att man inte får sova en hel natt heller, Hugo vaknar flera gånger varje natt. Så trött kan vi också lägga till listan över saker som jag är just nu...

Trist att man aldrig ska vara riktigt pigg och ha ork. När pojkarna somnat börjar ju min egentid men då är jag oftast för trött för att göra något produktivt, det blir ett par timmar halvsovandes i soffan eller sittade framför datorn.

Men jag har i alla fall pysslat lite denna veckan, 4 kort har det blivit som är klara och 4 till som är halvklara. Håller också på med en massa tackkort (26st) och ska snart börja på dopinbjudningarna. Bilder på det som är klart kommer här så småningom.

Nu ska jag leta rätt på en rabattkupong som jag förlagt och sedan blir det nog horisontalläge i soffan ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback