Lite gammalt pyssel!

Hittade lite pyssel som jag gjort för ett tag sedan men inte visat upp. Ni får ursäkta att de inte är photoshoppade. Min "nya" dator har kraschat så jag sitter vid min gamla och den är så seg, tar typ en halvtimme att starta ett program så jag skippar det.


Papper från Bazzill och Basic Grey. Filt swirl från Panduro och textstickers från MM.


Papper från Bazzill och Basic Grey. Blommor från Heidi Swapp. Pärlflossen är inköpt på Grodans. Textstickers från MM.


Papper från Bazzill ? på vänstra kortet, från Bazzill och Basic Grey på det hägra. Band från Queen & Co. Text är rubons från MM.


En hög med mycket enkla tackkort. De är gjorda av Bazzill i olika nyanser och strukturer. Texten är Magnolia Grand från QK.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fint. Kul att få se. Lite pyssel från dig.kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback