Helg

Sitter på jobbet och svarar i telefon och inväntar lite inspiration till ett bröllopskort som jag ska göra. Min kusin Erin i USA gifter sig om en vecka och presenten är klar, bara kortet som saknas. Har kikat runt i olika gallerier för inspiration men jag hittar inget, skulle vilja hitta ett som passar och sedan göra ett likadant, det vore enklast just nu för en latmask som mig! :)

Jag sitter och löser lite korsord mellan samtalen. Jag älskar korsord! Favorittidningen är Kändiskryss som kommer ut några gånger per år. Fick faktiskt hem en vinst i torsdags från förra numret, en CD. Inte så tokigt!

Ikväll ska jag göra något jobbigt... Ser inte alls fram emot det. BLÄ!! Wish me luck, det kommer jag att behöva!

Nu ska jag gå och pussa lite på Johan innan jag går hem!

Ha en skön helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback