Mörkt och dystert...

...är det i Ånge idag! Det är alldeles mörkt och regnet öser ner. Blä!! Till råga på allt så sitter jag på jobbet, så mycket mer mörkt och dystert kan det inte bli!

Vi har varit i Falun sedan jag skrev sist. Vi åkte i torsdags och kom hem i lördags. Det blev en intensiv resa, mycket att göra på kort tid. I fredags morse var jag på massage, var sedan hem till mamma och hämtade Hampus och åkte tillbaka till stan för att möta mamma och shoppa lite. På shoppingslistan stod skor till Hampus, vinterjacka till mig, lite pysselsaker från
Pappersvinden, lite mat och inte så mycket annat tror jag.

Det blev lite papper från Pappersvinden och ett chipboardalbum i form av en bil. De hade sämre sortiment nu tyckte jag än när jag och Marre var där i maj. Det kanske var en tillfällighet.

Familjen LIndbom kan för tillfället kallas familjen Krasslig. Hampus är supersnorig, febrig och hostar massa slem. Johan är  och har ledvärk och jag har lite ont i halsen. Det är dock inte så illa att jag måste stanna hemma från jobbet.

På onsdag ska jag till Folktandvården för att få information ang. Hampus. Det ska bli lite intressant. Annars har jag inte så mycket inplanerat i veckan, det är mest jobb, jobb och jobb. Ev. blir det bio på fredag kväll men det beror på hur familjen mår.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Du får länka mig :) :) :) Ska bli spännande att se sen hur korten kommer att se ut :)
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback