Mys-helg!

Jag har verkligen haft en kanonhelg!! I fredags fick vi besök av allra bästaste vännen Marre och hennes pojkvän Calle. Vi har haft en jättemysig helg med pyssel, promenad, god mat, massa prat, popcorn och ett par Harry Potter-filmer. Marre har scrappat 4 sidor och jag har gjort klart alla mina 40 julkort så när som på att klistra in fotot som ska vara med och skriva namn och adress på kuverten. Det känns så skönt att ha kommit så långt!! Bild på de kommer här så småningom.

Nu är det ny vecka och jag är tillbaka på jobbet. Det känns lite segt men det får väl gå. Ikväll slutar jag kl 22 och där hemma väntar Johan förhoppningsvis med lite te och kvällsmacka medan vi tittar på dagens Idol.

Jag har varit väldigt produktiv idag. Jag har dammsugit och torkat golven på nerevåningen, diskat, tvättat och vikt tvätt, varit på bokhandeln och köpt nya fotofix. Jag har varit och handlat mat och varit och slängt en massa tidningar, glasburkar och pantat flaskor och burkar. Jag känner mig så duktig. :)

Imorgon åker vi till Sundsvall för att titta och förhoppningsvis köpa ny bilstol åt Hampus, den vi har börjar bli aningens liten. Vi ska åka till Falun på torsdag och då vore det nog skönt med en större stol med mer plats när det är långresa på G. Mamma har bokat in en massage till mig på fredag morgon hos en massös som jag har varit hos två gånger förut, det ska bli jätteskönt! Har jag lite tur så kanske jag och Marre ska ses en snabbis på
Pappersvinden också efter massagen om deras bil blir kvar i tid. Annars får jag dra med mamma dit en sväng. Jag ska passa på att titta på en vinterjacka till mig, vinterskor till Hampus och lite småplock. Vi kommer tillbaka till Ånge igen på lördag kväll för på söndag ska jag jobba.

Vi har haft skönt väder i Ånge idag, ingen sol tyvärr men varmt. När jag gick till jobbet vid 17.30 var det 17 grader ute!

Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Marre

Vännen, det har varit så himla trevligt, roligt och mysigt att få rå om er hela helgen. Det får vi snart göra om! Kanske redan i vinter om vi lyckas pricka in en helg! HOPPAS!!!!! =)
Jag hör av mig på fredag, så får vi se hur det blir. Vore ju toppenskoj att ses på Pappersvinden, men törs inte räkna med det med risk för att bli så himla besviken om det tar längre tid hos Volvo.
Nu ska jag äta frukost. Kom nyss hem från jobbet, där det varit fullt upp hela morgonen.
Calle är på sitt nya jobb och löneförhandlar... =) HÄLSA! Stora kramar till hela familjen!

2007-09-25 @ 09:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback