Jag är kär!!!

Och det kommer ni säkert också att bli när ni ser november-releasen från QK. Kolla här:

2x2 dies


4x4 dies


Vad säger ni? Jag är jättekär och misstänker starkt att några ugglor, igelkotten, de tre små pippisarna samt kvistarna kommer att få flytta in hos mig! Kanske en julklapp från Johan??

Det var ett alfabet och två borders också men de var inte så skojiga så de la jag inte upp här, ni får kika på QK:s hemsida för att se de.

1 timme och en kvart kvar nu tills jag får gå hem och sova, börjar bestämt bli lite trött nu.

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag håller med - de är verkligen jättefina!



tack för kommentaren i min blogg! Scallopedpunchen har jag köpt hos InkyWings. Jag tror jag letade igenonom varenda webshopp i Sverige efter en stor sådan (det blir på tok för dyrt att köpa den från USA pga vikten) innan jag hittade den hod henne.



Kram, Gunvor

Postat av: Pia

Oj oj oj... det blir inte billigt!!

2008-11-19 @ 09:23:08
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena

Jag blev helt förälskad i dessa söta dies.

Vill ha massa :)

2008-11-19 @ 14:22:22
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback