*Blåser bort dammet från bloggen*

Tänkte jag skulle ta och damma av den här gamla bloggen och se om man har några läsare kvar... Hoppas det!! Det har varit lite mycket sista månaden som många av er redan vet men flytt och allt.

Hur som helst så bor vi nu i vårt hus sedan snart tre veckor tillbaka! Vi trivs hur bra som helst och har MASSOR att fixa och dona med. Jag har fotat massa före bilder så det kommer här i bloggen de närmaste dagarna. Hampus rum har prio ett så där har vi rivit ut mattan och ska riva tapet och börja måla tak för att sedan tapetsera och lägga golv. Det hoppas jag blir klart under semestern och gärna att vi hinner tapetsera vårt sovrum också. Vi är inne på 4 dagen av vår semester som är totalt 4 veckor lång. Vädret har hittills varit SKIT! Så trist, regn varenda dag ännu så länge. Nu på kvällen ser dock molnen lite ljusare ut och jag skymtade lite blå himmel så jag hoppas verkligen att det blir bättre imorgon!!

Idag har vi varit ute lite mellan skurarna och planterat lite smultronplantor och tre st solrosplantor som Hampus sått på dagis. Vi håller också på att olja utemöblerna för fullt.

Igår var vi en sväng till Sundsvall och kikade på tapeter, golv och ett parasoll till altanen. Parasoll hittade vi ett som vi nog ska köpa men vi blev inte direkt klokare på vare sig golv eller tapeter till Hampus rum. Det är bara att fortsätta leta!

Jag kan dela med mig av en glad nyhet också. Jag och Johan väntar vårt andra barn i november, den 19:e för att vara exakt. Vi ska på UL den 26/6 så då får vi väl se om datumet ändras.

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag är kvaaaaar! Som bloggläsare alltså... =)

Passar på att officiellt gratulera till ert nya hus och framför allt till den underbara nyheten att Hampus ska bli storebror! Vi tycker det är såååå roligt! Här är det fortfarande förkylt och hängigt. Supertråkigt! Hade sett fram emot att prata med dig igår kväll. Men vi ska nog få till det snart ändå när jag piggnat till lite. Hoppas ni får lite bättre semesterväder nu! Stor kram på er!

Postat av: Ejris

ÅHHHHH SUPERGRATTIS till familjetillskottet=) underbart.

åh jag e kvar som läsare=) nyfiken på bilder förstås



KRAM

2009-06-14 @ 10:47:57
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Pia

Oj vad kul!! Grattis!!!

2009-06-15 @ 13:19:59
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Lotta

Här är en läsare till kvar.



Ett jätte stort grattis till kommande bebis. Ni har en ny spännande tid framför er. Vilken skillnad det är att få sitt andra barn jämfört med första barnet.



Kram på er

Lotta

2009-06-17 @ 06:43:26
URL: http://grodyngel.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Jag är också kvar :D Nu när bredbandet funkar igen!



Grattis till bebisen! :) Kram och glad midsommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback