7 down, 25 to go...

Ja, julkort alltså. 7 klara och mammas 25 kvar att göra, + mina och Johans som brukar landa på runt 40. Vi får se vad jag orkar i år, risken finns att det blir köpekort åt mindre viktiga personer. Hur som helst så känns det bra att skapa lite, scrappat blir det ju inget men kreativt är det ju att göra kort också. Jag får spara scrappandet tills Marre-vännen kommer hit om en månad. Då ska vi scrappa i dagarna 3.5, eller kanske 2.5 om vi ska åka till Östersund och shoppa. Det hänger också på orken.

10 veckor kvar nu tills bebisen kikar ut. Så är det tänkt i alla fall men det vet man ju inte. Tiden har gått så grymt fort, det är inte klokt! Magen växer, tack och lvo så är det inte någon jättemage ännu så länge men det hinns väl med. När jag var på MVC förr två veckor sedan hade jag gått upp 6kg och det var ju inte alls farligt. Jag hade väntat mig minst det dubbla! Jag börjar känna mig lite otymplig nu fast magen inte är så stor. Det är lite knöligt att vända sig i sängen och ta sig ur soffan/sängen. Idag höll jag på att fastna på golvet... Det går i alla fall ganska bra att promenera ännu så länge så länge det inte är med stavar, det tycker inte fogarna om. Med hunden går dock bra, det går inte så fort med honom och är inte så krävande som med stavarna. Jag ska fortsätta gå så länge jag bara kan för det är ju den enda motionen som jag får.

Imorgon ska jag söka ledigt för den 2:a september så jag kan gå på scrapmässan i Göteborg! Håll tummarna för att jag får ledigt! Johan har sagt att han kan stanna hemma med hunden så jag får åka. Min snälla älskling, jag vet att han också gärna vill åka egentligen! Förhoppningsvis blir det av för mig ändå, det vore ju så skoj! Det är så många som ska dit som jag gärna vill träffa!

Nu ska jag sova!! Goder natter!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag håller tummarna för att vi sesi Göteborg!

Kram, Gunvor

Postat av: Lotta

Oj, är det bara 10 veckor kvar. Vad tiden rusar iväg. Fast det ser jag på Anton som blir 8 månader på lördag. Och ändå så tyckte man att det inte var så längesen som jag var på BB och kämpade.

Kram Lotta

2006-08-14 @ 15:20:34
URL: http://grodyngel.blogg.se
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hoppas vi ses i Göteborg!

Ha det gott.

Kram Eva-Lena

2006-08-15 @ 21:53:36
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback