Shirin

Shirin

Visst har jag den allra sötaste guddottern?? Detta är min makes systers dotter som heter Shirin. Jag har varit och gosat massa med henne idag.

Jag har glömt bort att vi har en hund... Det kommer inte att bli någon tur till Göteborg i början av september för vi har ingen hundvakt. Jag blev så exalterad att jag i farten glömde bort honom... Skäms på mig! Hur som helst, ingen hundvakt=ingen resa. Skit också!! Jag såg verkligen fram emot att få åka.

Idag har vi varit och firat Johans bror Gabriel som fyllde 25 i torsdags. Han firade med amerikansk bbq. Vi var 15 pers som var där och åt och hade trevligt. Lite kubb, boule och pilkastning hann vi också med. 6 timmar ute i solen räcker gott och väl! Jag är helt slut nu så det blir inte mycket mer gjort ikväll.

Jag ska gå ut en sväng med Idefix nu och sedan kolla på poker med Johan innan det är dags att sova så jag orkar upp och jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Vilken liten sötnos.
Hoppas du haft en bra sommar.
KRam Eva-Lena

Postat av: Sofia (skberg74)

Åh så söt hon är

2006-08-15 @ 23:11:45
URL: http://skberg74.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vilken söt dotter du har! Förstår att du känner dig stolt!

2006-08-17 @ 22:06:44
Postat av: Junitjej

Det var jag som lade in förra kommentaren. Kul att du gillar scrapbooking!

2006-08-17 @ 22:07:28
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Marre

Vilket charmtroll hon är! Otroligt söt!

2006-08-28 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback