En ny utmaning!

Vilken svordom använder du mest?
Fan.
Äger du en iPod?
Snart gör jag det, jag fick en av Johan i julklapp men den hann inte komma i tid till julafton tyvärr.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jag äger ingen väckarklocka, brukar använda mobilen men nu när jag är mammaledig så är Hampus min väckarklocka.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nä, inga flipflops här oavsett väder för de är så obekväma.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Miami Vice med Johan igår kväll.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En QK Revolution med några alfabet.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Det har säkert hänt.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare
Nej, det har jag aldrig gjort. .
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Absolute Christmas.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja.
När var senast någon stötte på dig?
Ingen aning.
Vad åt du till middag?
Kalkon med potatismos.
Använder du huvtröjor?
Ja.
Kan du vissla?
Ja
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Bergochdalbanor.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det händer nog.
Vilket riktnummer befinner du dig i?
0690.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, en hel massa, speciellt Tom & Jerry med pappa.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, inte längre.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen.
Äger du några bandT-shirts?
Ja flera stycken.
När flög du senast?
2004 till USA.
Läser du för skojs skull?
Ja.
Pratar du några andra språk?
Flytande engelska, hyfsad tyska och mindre bra franska och spanska.
Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
En av varje, Johan sitter på en stationär här hemma och jag har en laptop.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både ock.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nä, jag är nöjd ändå.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Inte nödvändigtvis
Kan du kasta macka?
Ja
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vad har du med dig in på bion?
Handväskan, biobiljtten, popcorn och dricka.
Vem var din favoritlärare?
Mr Bill Lowry som jag hade i government i Kansas.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Idrott & hälsa.
Gillar du att flyga flygplan?
Ja, det är mysigt.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humoristisk.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Jag säger som
Gunvor: Om jag har blivit attraherad är väl den personen attraktiv i mina ögon?
När sov du senast på golvet?
Det kommer jag inte ihåg så det var ett tag sedan.
Vilken är din favoritdrink?
Piggelin.
Gillar du din boendesituation?
Japp.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag skulle nog klara mig utan sömn en natt om det var så men jag vill nog helst sova i alla fall 6 timmar.
Äter du frukost dagligen?
Ja, det gör jag annars skulle jag inte fungera.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ingen av de eftersom jag är hemma och är mammaledig så här tar vi dagen som den kommer.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Det hände MYCKET sällan, jag var ganska blyg och tyst av mig under skoltiden, i alla fall upp till gymnasiet.
Vilken är din favoritfrukt?
Ananas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nä.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
29 år den 18:e juli.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, det får jag nog lov att säga att jag är.
Tror du på liv på andra planeter?
Ja, jag tror nog att det finns liv någon annan stans än här på jorden.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Det behåller jag för mig själv.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag vet inte.
Vad var det senaste du åt?
Frukost som bestod av te, mackor och ett glas juice.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Vem jag kommer bäst överrens med har inte med könet att göra, de beror på hur personen i fråga är.
Gillar du senap?
Nä, usch!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Att man får kämpa på och att det förmodligen bara kan bli bättre från och med nu.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag skulle vilja men jag är för feg...
Sover du på sida, mage eller rygg?
På sidan.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning!
Har du någonsin köpt något från eBay?
Ja, flera body lotions och tvålar från Bath & Body Works.
Tycker du om att krama folk?
Japp.
Skulle du säga att du är trendig?
Nej, det kan jag väl inte påstå direkt.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Eftersom jag är gift blir det inga dejter!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen så vitt jag vet.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Jag har ingen favoritkaraktär, jag är inte så förtjust i de filmerna.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, det gör det!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Massa böcker har haft den inverkan på mig.
Tycker du att du är attraktiv?
Vissa dagar är ju bättre än andra, men attraktiv vet jag väl inte. Nöjd däremot är jag väl...
Vad är du allergisk mot?
Katter, hästar, pollen, stenfrukter.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Det är upp till var och en att bestämma.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Magnus, det var bestämt innan jag kom ut för mamma och pappa var säkra på att jag skulle bli en pojke.

Kommentarer
Postat av: Ejris

härligt att läsa mer om dig:D

God fortsättning på dig och lilla familjen
kram

Postat av: Therese

God fortsättning!
Rolig lista:)
Kramisar

Postat av: Gunvor

God fortsättning Ulrika! Kul att få veta lite mer (och annorlunda) saker om dig.

Kram, Gunvor

2006-12-27 @ 18:45:37
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback