Julkort, julklappar och julbonus!

Massa julord hägrar här hemma för tillfället. Vi kan börja med julkorten... Jag insåg strax efter Hampus födelse att några hemmagjorda julkort skulle det inte bli i år. Det finns liksom inte tid så i år kör vi foton istället som jag beställt och som jag hoppas kommer imorgon eller senast på måndag. Jag hade tänkt att ha både Idefix och Hampus med på julkortet men det gick inte så bra, Idefix var inte så samarbetsvillig... Se bara här:

Julkortsförsök


Det fick blir bara Hampus på julkortet. Det kortet som vi valt kommer inte här förrän jag skickat iväg julkorten men några smakprov kan ni få i alla fall.


TomtenisseSötis

Julklappar ja... Jag berättade stolt för Johan att nu har vi bara fyra julklappar kvar att köpa. Det är ju inte så många men strax efter jag sagt det kom jag på två till som vi måste köpa så nu saknas det plötsligt 6st istället. 4 st har jag klarat av via nätet idag och de andra två kanske kan bli inköpta imorgon.

I år fick vi julbonus på jobbet. Det har vi aldrig fått förut så det var välkommet. 10000:- per person före skatt och eftersom jag och Johan jobbar på samma ställe blir det ett bra tillskott. Jag kan på så sätt spara mina föräldradagar nästa månad och det är ju kanon!!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Åh så söt. Vilken fin dress han har.
Kul med extra pengar

Kram

Postat av: Therese

Hallegosingen var söt han är!!!
Älskar fotot med luvan nere i ansiktet:) Ett kort att scrappa:)
Kramar

Postat av: Ejris

jösses så sött...o härligt underbart gillar idefix som inte vill vara med på bild;) barn och djur ja då blir det sällan som man tänkt sig.

2006-12-14 @ 21:04:48
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Maria

De andra fotona blev ju också bra. Han är såååå himla söt.

Lycka till med de sista julklapparna. Själv har jag MINST 6 kvar, tror nog ett par till. Puh, hur skall jag hinna?!

*kram*

2006-12-14 @ 22:27:29
URL: http://alstorp.blogg.se
Postat av: Gunvor

Jättesöta bilder på Hampus! Vi hade också "hundproblem" när barnen var små, fast precis tvärtom: det var stört omöjligt att knäppa en bild utan att det var minst en hund med.
Grattis till bonusen! Men håll koll på hur du lägger ut dagarna så att du inte tappar din SGI!
Kram, Gunvor

2006-12-15 @ 09:42:48
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback