Tiden går så fort!

Imorgon blir Hampus en månad! Tänk vad tiden går! För tillfället är han jätetsnuvig precis som jag och Johan också är, jag har smittat de båda. Johan är väl ingen fara med och inte heller Hampus egentligen men det gör ont i mammahjärtat när man hör allt snor som bara far upp och ner... Just nu sitter han och sover gott i babysittern.

Hampus i babysittern

Johan började jobba i torsdags och har jobbat två dagar så nu är jag och Hampus ensamma hemma på dagarna. Johan är ledig helgen och det är skönt. I natt tog han hand om Hampus så jag fick sova 8 timmar utan avbrott, hur skönt var inte det??!! Det har varit lite si och så med sömnen men det är ju inte så konstigt när Hampus är så snuvig.

Idag har vi varit ute på promenad, jag och Hampus och så Idefix så klart. Johan låg och sov efter nattens äventyr.

På tal om Idefix.... Titta vad jag hittade honom för ett par dagar sedan:

Idefix i liften

Den lille busen hade tagit plats i hårdliften till vagnen och sov så gott! :)

Nu ska jag gå och förbereda middagen, bäst att passa på när liten sover!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Åh vad söt han är :)

Kram

Postat av: Therese

Hallegosingen vilken liten sötnos.
Vill ha bebis igen *ler*. Men två små buspojkar får räcka:)
Kramisar

Postat av: Junitjej

Så gulligt barn och så gullig hund, som hade tagit plats i liften!

2006-12-06 @ 18:09:26
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, snoriga små barnnäsor är inte kul. Speciellt när de är små, små då det är svårt att snyta och rensa.

Så söt han är Ulrika och vad skönt att allt har gått bra.

Krya på er!

*kram*

2006-12-07 @ 08:41:33
URL: http://alstorp.blogg.se
Postat av: Ejris

visst är det ok att länka fixar en länk till dig med från min sida
Ann ejris

Vilket mysigt foto när han sover i bilstolen;)

2006-12-13 @ 12:22:54
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback