Idag är det födelsedag!

Idag fyller jag år, 28 st år för att vara exakt. Kl 20.58 den 18/7-78 tittade jag ut. Sitter här och äter min frukost vid datorn. Johan är redan på jobbet och födelsedagsfirarna kommer inte förrän mitt på dagen. Jag sitter och funderar på om jag ska bjuda på annat än tårta... Baka tänker jag inte göra men ICA finns ju runt hörnet...

Vi får se vad det blir!

Igår firade vi i alla fall med Johans släkt. Det var jättetrevligt! Jag fick två glas från Intermezzo-serien som jag samlar på, jag fick choklad doftljus, lotter och sista säsongen av Dawsons's Creek på DVD av Johan. Älgkött fick vi också, det får vi alltid av Johans mormor och morfar och det är ju jättebra!!

3 paket kom med posten också. De var från mamma, marre och Caroline. Ska bli så skoj att öppna! Jag kommer nog aldrig att bli för gammal för att öppna paket! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stort Grattis till dig. Hoppas du får en bra dag.

Kram Lotta

Postat av: Marie

hoppas att du hade en bra dag - precis så som en födelsedag ska vara.

*kram*

2006-07-19 @ 21:44:34
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback