Jag har en ny dator!

Igår fick jag min efterlängtade dator, eller ja...fick och fick. Jag fick köpa den! Skönt är det hur som helst! Min krashade strax efter flytten i februari och sedan dess har jag och Johan delat en och det har väl gått hyfsat ändå men nog är det skönt med en egen måste jag säga. En bärbar dator blev det så nu är det bara trådlöst nätverk som saknas så kan jag sitta var som i lägenheten och surfa.

Jag har precis ätit min frukost! Blev lite sent idag men det var skönt. Jag och Idefix gick med Johan till jobbet och sedan gick vi en sväng och motionerade oss lite, det kan behövas!! Det är varmt som bara den idag så nu är både jag och hunden helt slut! Tyvärr så måste jag snart ge mig ut igen och handla lite...

Ikväll börjar jag jobba igen efter sjukskrivningen. Hoppas det går bra. Jag ska bara jobba 3 timmar så det ska jag nog klara.

I tisdags var jag och Johans lillasyster med dotter i Östersund och shoppade lite. Vi hade verkligen en heldag och det var jättetrevligt! Jag handlade två små mössor till bebisen och ett påslakanset till barnsängen. Var också och hämtade en box på Babyproffsen med lite blöjor och en skallra och lite annat skoj i. Till mig själv blev det ett linne på PoP som var på rea, ansiktskräm och ett halsband. Shirin var jätteduktig, hon satt i sin vagn och sa nästan ingenting på hela dagen. Hon var så nöjd att få åka runt lite och kika på folk:).

Nä, det är väl bäst att jag drar mig till ICA så jag kommer hem igen någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback