Nervös!!

När som helst dyker de upp från Sundsvalls Tidning för att göra ett reportage om mig och scrapbooking och jag är jättenervös! Tänk om jag inte har något att säga?? Ja ok, inte så troligt men det jag har att säga kanske inte är intressant. Tänk om jag inte kan svara på det de frågar??!! Tanken är också att jag ska scrappa en sida eller i alla fall börja scrappa en sida och jag känner redan blocken smyga sig på...

Vi var i Sundsvall och beställde barnvagn i lördags, en Brio kombi blev det som är marinblå och beige. Det blir nog bra åt våran skrutt/skrutta.

Nu ska jag fortsätta vara ner vös! Jag återkommer med uppdatering om hur det gått!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Lycka till med repotaget.
Kram Eva-Lena

Postat av: Lotta

Brio är ett bra märke. Vi köpte själv en brio nova till Anton.

2006-06-10 @ 19:54:27
URL: http://grodyngel.blogg.se
Postat av: Marie

Berätta! jag är hur nyfiken som helst.
Det kommer bli ett superbra reportage, det är jag helt säker på.

*kram*

2006-06-11 @ 22:17:11
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback