Ultraljud

Ultraljud

Igår var vi på vårt första ultraljud på Sundsvalls sjukhus. Det bor verkligen en liten skrutt där inne! Hjärtat slog för fullt när vi tittade på den, det var liv och rörelse och det känns ju så klart bra! 5 bilder fick vi med oss hem så de har jag scannat in och ska skicka in för framkallning men nästa lass med bilder som ska iväg, har några på gång.

Efter UL så var vi på Ikea en sväng och kikade lite. De har byggt ett nytt Ikea i Sundsvall som är JÄTTESTORT! Det påminner lite om det i Chicago faktiskt i utformningen så då blev man lite längtig tillbaka dit. Hur som helst, 2 saker skulle jag ha och en hade de så det var ju alltid något.

Vi passade på att titta på barnvagn på Barnens Hus och även i stan på en affär. Nu har vi nog bestämt oss
för vilken vi vill ha. Åker nog in och beställer och lägger handpenning imorgon så är det klart. Vi måste snart börja göra en lista med saker som behövs så vi inte glömmer något.

De sista dagarna har jag äntligen kommit igång ordentligt med kortmakeriet och det känns bra. Ca 10 kort har det nog blivit tror jag. Idag ska jag göra 2 studentkort som jag har beställning på och sedan 5 st kort som jag ska göra till en kompis kompis syster (!!) vars son slutar på dagis nästa vecka. Kul att det kommer lite beställningar utifrån också och inte bara från släkt och nära vänner! 

Idag är sista dagen på min sjukskrivning och sedan är det semester. Det känns ju inte alldeles skoj när det är molnigt och 11 grader varmt ute men det är inte mycket att göra åt. Det är ju hur som helst semester!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban

Åh vilka mysiga bilder.
Ha en trevlig helg.
Kram Eva-Lena

Postat av: Marie

Jag brukar aldrig se eller förstå något av UL-bilder...men det översta är ju helt otroligt! Vilken söt-bebis ni har i säkert förvar. Alla mina vänner som har fått barn på sistone har fått flickor...och jag tror att även ni får det. Måhända vet du, jag tror ;)

2006-06-03 @ 16:22:16
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Jenny

Men du vilka fina UL bilder ni fått. Världens sötaste lille bäbbe verkar det bo i din mage.

2006-06-03 @ 21:08:44
URL: http://jennysandberg.blogg.se
Postat av: Martina

Hej vännen
Visst e det helt ooootroligt när man får se det lilla livet därinne, jag kommer i håg den känslan som om det va i går....jag har nog stannat lite i åren för det är mer än 12År sedan =))). Jag vågar inte gissa på va det är ens för jag har alltid fel. Ha det bäst o var rädda om er. Kram Martína

Postat av: Lotta

Visst är det roligt med UL. Det blir verkligt på något sett att det är någon som bor där inne. Minns det som i går. Det är över ett år sedan som vi gjorde vårt först ultraljud och nu ligger det en liten gosse som är snart 6 månader gammal och sover i sin säng. Det känns fortfarande overkligt.

Kramar Lotta

2006-06-09 @ 10:10:51
URL: http://grodyngel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback