Cirkus!

Ikväll ska jag gå på cirkus. Brazil Jack kommer till Ånge och Emelie hade två biljtter och undrade om jag ville följa med. Jag har inte varit på cirkus på, ja säkert mellan 15-20 år. Pappa och jag brukade gå i Falun på Cirus Scott ibland men det var som sagt länge sedan.

I förra veckan var jag och Johan i Hofors för farmors begravning. Begravningen var i fredags och den var fin. Vi var bara 14 st där och det var skönt. Det var en fin gudstjänst eller vad man ska kalla det men jag är så glad att det är över.

Imorgon ska jag till vårdcentralen med min jättefot och se vad de säger om den... Något bra hoppas jag för så här kan jag inte fortsätta.

Jag har börjat skriva en lista över vilka som tror att jag väntar en pojke resp. flicka. Ska bli skoj att se hur det ser ut innan den lill* kommer ut. Just nu är det 4 som tror på en tjej och 3 som tror på en pojke. Jag har ingen aning själv, har noll känsla för sådant.

Nu ska jag jobba en timme till och sedan gå hem och se om jag kan få något kreativt gjort, det var länge sedan sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback