Förkyld

Nu tror jag sommarvädret hittat tillbaka till Ånge, idag strålar solen och det är varmt och skönt. Tyvärr är jag ju hemma sjukskriven så jag vågar mig inte ut mer än till affären.

Mitt ben/fot är mycket bättre. Jag märkte resultat redan andra dagen efter att jag börjat smörja med salvan. Det känns bra att det går åt rätt håll med det. Har åkt på en dunderförkylning nu också och det är mindre kul. Näsan bara rinner och jag hostar och nyser om vartannat men halsontet börjar ge med sig i alla fall.

Johans syster var här lördag och söndag. Jag har lyckats lura in henne i scrapträsket, haha!! Jag fick 10 layouter gjorda så det känns bra tyvärr så var de inte åt mig själv. Jag har scrappat ett album åt en arbetskompis mamma som nu är klart. Nu väntar jag bara på själva albumet och sedan är det helt klart. Tänk att få betalt för att scrappa??!! Vilken dröm! Det har varit jättekul att scrappa åt någon annan men vilken prestationsångest man får!! Stämplat egna kort som jag sålt det har jag ju gjort men det är inte alls samma sak. På tal om kort så har jag ett par mors dags-kort som jag måste göra klart idag.

Nu ska jag gå och diska och äta lite jordgubbar som jag köpte idag, de är svenska (och dyra). Hoppas de är goda!!

Kram på er kära läsare!  Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback