hÄnglarna har anlänt!

Idag fick jag mina nya hÄnglar & stÄnglar stämplar. Sommar och sol är temat och de stämplarna är ju bara så underbart fina, precis som vanligt! De är redan monterade så jag hoppas kunna prova de ikväll om orken tillåter. Sitter just nu och väntar på att Johan ska komma hem från jobbet och sedan ska vi åka till hans bror i Ljungaverk och umgås lite. Blir det ingen stämpling idag så kanske det kan bli imorgon. jag har upptäckt att jag har en hel del stämplar som jag ännu inte provat och sånt är ju alltid kul!

Har precis pratat i telefon med allra bästaste Marre-vännen i två timmar. Det är alltid lika skoj. Vi hade mycket att berätta både hon och jag idag. Det är verkligen trist att vi ska bo så långt från varandra så vi bara kan träffas några gånger om året. Det är alldeles för sällan! Nu har vi inte setts sedan december förra året så det är verkligen dags! Jag hoppas vi kan ses under vår semester!!!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Visst var dom underbara stämplarna. Min kompis som har Snyggastämplar kommer hit med Ez-foam i kväll så jag kan montera dom.
Ha en bra helg.
Kram Eva-Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback