Underbar dag!

Vår/sommarvädret håller i sig! Det är så skönt. Jag hade sovmorgon till 10 i morse och det var skönt. Efter det väntade en promenad med Idefix och sedan frukost i lugn och ro framför datorn.

Känner väl att jag inte varit så väldans produktiv med någonting idag men jag har i alla fall plockat undan lite här och där, diskat, fixat ett par matlådor, vikt lite tvätt och handlat. En hel kan tänkas men det är bara toppen på isberget... Blä! Men, men så är det, har man ingen riktig ork så har man inte. Viktigast att tänka på är ju bebisen för tillfället (som har get mig svullna ben och fötter...).

Idag ska jag också hinna jobba en sväng, 16-20. Alldeles lagom med 4 timmar. Johan och Idefix kommer och möter mig när jag slutar så ska vi ut och gå en promenad. Det ser jag fram emot, det ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, visst är det härligt med sommarvärmen. Jag har varit ute massor och har redan början till en härlig solbränna på benen...
Hoppas det håller i sig imorgon också, då ska jag ha picknick i det gröna.

Vi saknade dig i helgen.
*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback