Uppe med tuppen!

Vaknade när Johan gick till jobbet vid 6.15 och sedan kunde jag inte somna om så det var lika bra att kliva upp. Jag har varit ute med Idefix en sväng och så har jag ätit frukost och surfat en del. Jag ska snart ta och sätta mig vid köksbordet för att göra klart några kort som jag började på igår men som inte blivit klara.

Vid kl 9 tänkte jag åka till Försäkringskassan och lämna in mitt läkarintyg så jag får några pengar.

Annars blir det väl inte så mycket gjort idag. Det blir nog en tupplur under dagen för så här tidigt är jag inte riktigt van att gå upp längre. Man blir visst lite lat när man är hemma sjukskriven...

Imorgon ska jag och Johan till Sundsvalls sjukhus på ultraljud. Det ska bli så spännande, första gången som vi får titta på den lill*. Ska passa på att svänga in på Barnens Hus för att titta på barnvagn och på Ikea för att kika på lite småsaker.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban

Åh vad kul med ultraljus och få lillebäben på bild :)
Ha det gott
Kram Eva-Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback