Dags att fira!

Natten som var så sov Hampus HELA natten, från ca kl 0.30-8.20. Helt underbart! Tyvärr så gick ju inte jag och la mig när han somnade utan först kl 3 men jag fick ju sova ganska bra i alla fall. Nu har han precis somnat och nu tänker jag lägga mig och hoppas på en hel natts sömn! Håll tummarna!

Jag har gått ner 13 av de 16 kg som jag gick upp under graviditeten, inte så illa eller hur? Jag har inte gjort något speciellt heller utan de har bara ramlat av. Har dock en del kvar eftersom jag gick upp en del innan jag blev gravid.

Nu ska jag verkligen försöka komma i säng innan jag kommer på mer saker som jag kan göra när Hampus ändå sover.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du fick sova hela natten i inatt. Det är verkligen guld värt när man får sova, man mår så mycket bättre då.
Många kramar till dig

Postat av: Eva-Lena

Åh vad skönt att du fick sova.
Inte illa att gått ner så mycket.
Ha det gott

Kram EVa-LEna

2006-11-27 @ 08:31:53
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Ejris

Underbara foton på er lille söte prins!
oj du var snabb med vikt tappet*Grattis*
härligt o se din blogg uppdaterad ;)
kram

2006-11-27 @ 09:58:46
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback