Miss i nassen.

Ja, kl är 02.18 och här sitter jag. Det har varit full fart hela dagen idag och jag hade sådan fruktansvärd huvudvärk men jag kan inte sova. En halvtimme eller så lyckades jag nog somna strax efter jag lagt mig men vaknade sedan och då var det kört... Hoppas och tror att det ev. kan vara en bebis på G också men vi får väl se. Johan har läst på nu så han kan det mesta om teckenblödningar, slemproppar och annar skoj:). Jag törs inte hoppas för mycket på att bebis kan dyka upp snart men lite hoppas vi ju så klart!

Idag har vi i alla fall varit på Shirins 1-årskalas. Mycket folk och många presenter, det mesta var kläder och jag tror ALLT var rosa. Ja, nästan allt i alla fall, vår present var dock en jacka som var brun. Finns det verkligen bara kläder som är rosa till tjejer?? Så illa kan det väl inte vara va?

Vi har även fått vinterdäcken på så det är klart tack och lov. Vi tog det lugnt när vi åkte till Ljunga idag så det gick bra.

Va har vi mer gjort idag?? Jo, vi hyrde nya Wallanderfilmen "Jokern" så den har vi sett. Den var helt ok som Wallander brukar vara.

Nu ska jag föra över en massa foton till datorn så jag kan tömma kameran, sedan kanske jag ska diska om det nu inte stör grannarna för mycket fast det var inte så mycket disk så det kanske gå + att de är ju inte purunga direkt så de kanske inte hör.


Kommentarer
Postat av: Marre

Vilka fina kort du har gjort och lagt upp här... Grattis också till alla vinster!
Och du - snart kommer bebben! H*n ville nog bara vänta tills efter Shirins födelsedag, så att det inte skulle krocka... Men senast söndag är h*n ute; det ger jag mig tusan på! Håll ut, min vän! Kramisar!

2006-11-02 @ 02:58:45
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban

Hoppas du mår bättre idag. Fina kort du gjort.

Ha det gott

Kram EVa

Postat av: Zarah

Ah... En nattperson till.. Värst är när man är jättesömnig - men inte trött. Hoppas du får sova snart!

2006-11-02 @ 08:20:44
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Therese

Oj, tänk om du är på BB nu.
Tänker på dig massor
Kramar om

Postat av: Karin

Äh, jag som var helt säker på att du var inne och fick bebbe...Men nu är det nog inte lång tid kvar. Har du köpt den underbara overallen?

Kram

2006-11-02 @ 21:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback