Första snön!

Nu har första snön landat i Ånge och det med besked. Johan och jag har precis varit ute med Idefix som bara älskar snön. Han springer runt som en tok med nosen i snön och frustar och fnyser. Han är så söt vårt lilla snömonster. Vi har fått ca 5 cm och det snöar fortfarande så frågan är hur det ser ut när vi vaknar imorgon. Någon biltur blir det då inte för vi har inga vinterdäck på.

Idag kom nya hÄnglarna och jag blev dubbelt så glad när de kom för jag fick extra stämplar. Jag mailade Marie i veckan och frågade om det var möjligt att köpa lusseplåten också och det var det tydligen för den kom också. Tjohoo!! Undra om jag ska stämpla lite i natt?? Jag har sådan hosta så jag tror inte jag kommer att sova så bra i alla fall, bättre att låta Johan sova. Jag kan alltid sova imorgon på dagen.

Idag ringde en arbetskompis och bjöd in mig på fika. Det var jättetrevligt (och gott). Jag har bara varit på ICA de senaste veckorna känns det som så det var skoj att komma ut en sväng och göra något annat och bara sitta och prata.

Telefonen går varm här hemma nu om dagarna. Alla ringer och frågar om det inte är någon bebis på gång och nä, det är det inte ännu. Känns som jag inte gör annat än tjatar om det här inne men det är ju liksom det som livet kretsar runt för tillfället.

I helgen är det mara på ScrapRoom i Helsingborg, lite avis är jag på de som ska dit för det brukar alltid vara så skojigt.

Nu är klockan snart 01.30, jag och Johan ska gå och kolla på ett avsnitt av Lost tror jag och sedan får vi se om det blir sängen eller köksbordet där alla stämplar bor för tillfället.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du fick sova lite i natt. Visst är hÄnglarna underbara!!! Jag har stämplat och målat här på morgonen:)
Hoppas bebis tittar ut snart.
Kramar om

Postat av: Marre

Hej vännen! Passar på att läsa din blogg och skicka en liten kommentar nu när jag jobbar natt.
Lite småmysigt med första snön... Fast lite drygt också när vinterdäcken måste på.
Åh, vad vi längtar och längtar efter bebben... Förstår jag att ni också gör! Måtte h*n komma ut snart! Men känn ingen press eller stress, haha... Hoppas ni får en bra helg nu och försök vila dig! Hälsa Johan! Storkramar från Marre (kl. 4.56 på jobbet).

2006-10-28 @ 04:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback