Ingen bebbe idag heller (inte ännu i alla fall)

Ingen bebis eller minsta tillstymmelse till att någon skulle titta ut snart... Jag börjar redan tröttna på att vänta och då har jag inte ens gått över tiden, BF är ju imorgon. Kommer bli en lång väntan om man går över... Den 1:a november ska vi på guddotterns 1-årskalas så då vore det ju bra om det hela var klart... Men, men... Inte mycket att göra åt, jag kan ju bara vänta! Håll era tummar att det blir snart i alla fall.

Idag kom mina efterlängtade twinklings som jag vann på SR:s cyber crop. Det var 5 stycken, en av färgerna hade jag förut men 4 nya var inte alls dumt. Jag har beställt ytterligare några idag som jag hoppas kommer snart. Jag färglade några motiv med de igår så nu är det bara att sätta ihop korten som saknas... Vi får se vilken dag det kan bli.

Inte så mycket annat att berätta. Vi bara väntar och väntar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har hört att de sista veckorna är seeeega. Ingen egen erfarenhet dock. Passa på att vila och samla energi är det nog tänkt att man ska göra, för det gör lille bebben för fullt därinne nu också...
Grattis till vinsten! Ska hålla tummarna för er.

Postat av: Lotta

Vi fick jätte många olika tips på hur man kunde få igång det och vi testade det men inget funkade. Så ta tiden till att vila upp dig för det behövs, förlosningen tar mycket på krafterna. Något som är skönt att ha fixat till man kommer hem med bebsien är städningen och ha gärna några portioner med mat i frysen som man bara kan ta fram och värma. Det är en stor omställning att ha en liten som man helst plötsligt själv skall ta ansvar för.

Kram Lotta

2006-10-25 @ 22:21:57
URL: http://grodyngel.blogg.se
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Väntan känns så lång. Jag vet.
Hoppas dina nya twinklar kommer snabbt.
Ha det gott vännen

Kram Eva

2006-10-25 @ 22:43:22
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Hönan

ÅÅ vad spännande att vänta på bebis. Men jag vet hur jobbigt det är att vänta på slutet (Har tre st, en 20 dagar över tiden , en 20 dagar för tidigt och en 4 dagar för tidigt men med för värkar och luringar 4 veckor innan förlossning) JAg säger som de andra passsa på att njut!

Och snart får du lukta bebis, ååå vad jag saknar det.
Kramis Anna-Lena

2006-10-26 @ 12:13:58
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: marie

Väntar och läser med spänning.
Imorgon?

2006-10-27 @ 00:10:02
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback