Jag vann, igen!!

Jag har vunnit igen! Inom loppet av 9 dagar har jag vunnit två olika tävlingar. Ena vinsten berättade jag om i bloggen igår och den andra blev jag varse idag. När Johan hämtade in posten så hojtade han något om att det kommit en ryggsäck eller något. Jaja, tänkte jag, det är väl någon premie eller något för någon prenumeration som jag glömt bort. När jag väl öppnade paketet så visade det sig vara en skötväska från Urbanna Design. Jag kommer ihåg att jag skickade in till en tävling för att vinna den, det var i någon gravidtidning eller föräldratidning. Kul var det ju så klart hur som helst, jag som sällan vinner något!

Johan tyckte väskan var ful! Jag får nog lov att säga lite fulsnygg med tuff...

Skötväskan!
Det är väskan till höger som vi vunnit. Det är ju inte riktigt mina fäger kan jag ju inte påstå men nog är den tuff och verkligen genomtänkt. Det finns en massa bra fack i den. Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska använda den själv eller lägga ut den på Tradera. Vi har ju en skötväska som matchar vagnen, det gör ju tyvärr inte min vinst. Men å andra sidan så behöver den väl kanske inte det eller?? Jag ska sova och fundera på saken så får vi se vad det blir av det hela!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban

Snygg väska :)

Kram

Postat av: Karin

Wow, säger jag bara, vilken urcool skötväska! Synd att jag inte ska ha fler för då hade jag köpt den av dig direkt!!! : ) Förstår er väntan och längan nu. De sista veckorna är urtråkiga! Hoppas HAN inte väntar med att ploppa ut.

Kram Karin

2006-10-18 @ 22:02:33
Postat av: Sanna F

cool väska! Kul att vinna

2006-10-19 @ 08:19:59
URL: http://sannaf.blogspot.som
Postat av: Marre

Hej vännen! Jag tycker väskan var hur läcker som helst. Lite lagom ful-fin och retro! Om jag inte själv var så o-gravid, så skulle jag köpa den av dig, haha... Grattis till alla dina vinster; du verkar ha flyt just nu... Hoppas resten av er bebis-väntan inte bli lång. Vi är också så himmelens nyfikna på vem som gömmer sig därinne... Stora kramar!

2006-10-20 @ 01:04:03
Postat av: Karin B

Grattis till dina vinster! Kul att vinna lite :-D

2006-10-20 @ 10:44:24
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Ella

Grattis till vinsten. Hamnade på din sida när jag skuttade runt planlöst. SÅ mycket fint du gör!

2006-10-20 @ 18:40:36
URL: http://livetefter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback