Regn och rusk i dagarna två!

Nu har det regnat här i Ånge i två dagar konstant... Jag är så trött på det. Allt känns bara blä och tråk och andra inte så roliga saker!

Idag har jag städat mest, känns skönt att ha det gjort inför helgen. Kände mig lite piggare idag än förra fredagen så idag städade jag själv lägenheten så var det klart när Johan kom hem. Kanske är det därför jag känner mig hängig nu eller så beror det på vädret...

En rolig sak däremot är i alla fall att igår kom det paket från
SR. Det var mina stämplar från Penny Black och Hero Arts som jag beställde i augusti. Många fina julstämplar var det, synd bara att kortmakerilusten sprungit bort.

6 dagar kvar nu tills bebis är beräknad att titta ut. Jag kan tänka mig att vänta till den 26:e men sedan vill jag inte vänta längre. Går jag över kommer jag att bli knasig, av trötthet och oro... 

Hur som helst så ska det bli skönt med helg, Johan är ledig så jag får lite sällskap här hemma. Vi har inget planerat, vi får se vad som händer.

Trevlig helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Ja fy vad tris det är när det regnar. Hoppas du känner dig piggare i morgon. Ha en bra helg.
Kram Eva

Postat av: Lotta

Du skall se att du snart får se ert lilla underverk. Jag vet hur det är att vänta, 16 dagar över tiden men när man väl har bebisen på magen så spelar det ingen roll att man fick vänta så länge.

Lotta

2006-10-21 @ 16:13:16
URL: http://grodyngel.blogg.se
Postat av: Therese

Hoppas att bebis inte stannar kvar i magen för länge. Det måste vara jättejobbigt att gå över tiden. Jag har haft tur och fick båda mina före utsatt datum.
Sänder styrkekramar till dig.

Postat av: Marie

Inte länge kvar nu. Jag tror att det blir på fredag, min systersons födelsedag och ett gott tecken till alla oss som saknar dig på scrapmaran till helgen ;)

2006-10-23 @ 14:44:44
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback