Ultraljud september 2006

Ultraljud september 2006

Så här såg vär lilla bebis ut i vecka 35+6. Eller ja, lilla och lilla... En liten klump möjligtvis. Den beräknade vikten nu när vi var på UL var 3200 gram vilket betyder att om jag går hela tiden ut så blir det nog en bebis på runt 4 kg som tittar ut. Vi vet fortfarande inte vilket kön det blir. Pojke leder ganska bra i omröstningen men vi får väl se vad det blir.

Bebisen hade nu vänt sig i alla fall så det blir nog inte tal om vändningsförsökt så vida den inte vänder på sig igen och det verkar inte troligt eftersom den är ganska stor och det är ju inte så gott om plats där inne nu.

Mamma har varit här på besök sedan i onsdags, hon åkte hem idag. Hon fick vara med på ultraljudet i torsdags och det tyckte hon var spännande eftersom hon aldrig fick göra något med mig. Vi passade också på att shoppa lite i torsdags när vi ändå var i Sundsvall, lite småplock och massa mat blev det och så hämtade vi vagnen. Den är så fin och står redo att börja användas.

Några julkort har också blivit gjorda under helgen. Nu är mammas beställning klar så nu kan jag börja med våra när jag har tid och lust. Jag ska jobba en vecka till och sedan vara hemma är det tänkt, då kanske jag kan pyssla lite. Jag får bjuda hit Emelie som sällskap.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt att lillen/lillan hade vänt sig. Då vänder han/hon sig nog inte tillbaka, tror det är ganska ovanligt.
Då är det snart dags för bebis att komma. Åh vad mysigt!!!
Kramisar
PS. Får jag länka till din blogg?

Postat av: Eva Andersson

Hej!
Nu har även jag hittat din blogg.
Lycka till med babysen!

2006-10-02 @ 12:47:45
URL: http://potpourri.blogg.se
Postat av: Monika / Moma

Jag säger bara ååååååååå... Jag kommer exakt ihåg hur allt det där känns.

2006-10-02 @ 15:14:35
URL: http://www.bigmoments.se/start.html
Postat av: Therese

Hej:)
Nu har jag länkat till dig. Självklart får du länka till mig, jag blir bara glad:)
Kramis

Postat av: Marre

Åh, vännen, vad spännande! Vi längtar så till lill*n tittar ut! Kramar från Marre o Calle.

2006-10-03 @ 15:56:40
Postat av: Junitjej

Ååååh! Lycka till med det lilla livet!!

2006-10-12 @ 21:52:58
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback