Imorgon kommer Marre, imorgon kommer Marre!!!

Imorgon kommer äntligen Marre på besök!!! Det är två månader sedan vi planerade det och nu är det äntligen dags!! Det ska bli så skoj! Jag har stora amibitioner att få en massa scrappat nu när hon är här! Håll tummarna för det! Hon stannar ända tills måndag em så lite borde jag kunna få gjort!

Idag har vi haft ännu en träff med vårt medarbetarskapsjox på jobbet. Det var inte så illa som jag tänkt mig utan gick helt ok. Jobbet bjöd på lunch efteråt och det är ju alltid trevligt! 

Här hemma har jag städat idag, så mycket annat har jag inte gjort. Känner av fogarna en del så man är lite seg i kroppen. Ska ta och lägga mig i soffan och kika på lite tv tror jag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller tummarna att ni får en del scrappat i helgen nu. Men ta det lugnt med fogarna. Det är inte alls roligt att ha ont i dem. Jag gick så dåligt i slutet för jag hade så ont så mina barn på förskolan kallade mig för gummiankan.

Kram på dig
Lotta

Postat av: Eva-Lena (spoketlaban

Hoppas ni hade en trevlig helg.

Kram Eva-Lena

2006-09-08 @ 08:26:11
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback