Massa pengar fattigare!

Igår var jag och Johan i Östersund på Babyproffsen och gjorde av med en massa pengar:). Nu kan bebisen komma när som i stort sett. Det är bara vagnen som saknas och den ska vi hämta på torsdag.

Det vi hämtade igår var bl a skötbod, säng, amningskudde, bilbarnstol, spjälskydd och lite annat smått och gott. Nu ska vi bara sätta ihop allt. Ett par klädesplagg blev det också.

Imorgon ska vi på MVC, ska bli intressant att se om busen/busan i magen har vänt sig och har huvudet neråt. Sedan väntar ultraljud på torsdag i Sundsvall för att bestämma var huvudet befinner. Ligger huvudet fortfarande uppåt så blir det vändningsförsök... Det låter inte så skoj så håll tummarna för att bebisen vänt sig.
 
Imorgon kommer också mamma på besök och stannar över helgen, det ska bli skoj!


Kommentarer
Postat av: Therese

Håller tummarna för att bebisen har vänt sig. Jag gjorde ett vändningsförsök med Filip. Det funkade inte och jag fick kejsarsnitt.
Vändingsförsöket var sådär, ska inte ljuga för dig. Men det var nog jobbigt för mig eftersom Filip vägrade att vända på sig så han körde upp huvudet i revbenen och det var inte så skönt. Men själva försöket var mycket proffsigt utfört och de hade stenkoll på Filip hela tiden med hjälp av ultraljud.
Tänker på dig idag.
Kramar Therese

Postat av: Marie

Vilka mysiga inköp det måste vara att göra. Är det snart dags?

2006-09-27 @ 18:54:23
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Lotta

Önskar er lycka till och hoppas att bebisen är på väg på rätt håll.

Vist är det roligt att gå och handla till bebisen. Själv var jag iväg och handla Antons första skor idag.

Kram Lotta

2006-09-27 @ 20:56:31
URL: http://grodyngel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback