Jag har scrappat!!

Kan ni tänka er att jag har scrappat! Så länge som jag har pratat om det och nu har jag äntligen gjort det. Vad jag har saknat det! Jag bara njuter när jag sitter vid köksbordet med en massa foton, papper och dekorationer. Jag har inte scrappat sedan ScrapRooms cyber crop i höstas så det var ju verkligen på tiden!

image68


image69


image70


image71


image72


image73



image74

Ett par av layouterna är lika varandra och det är för att en ska vi ha i familjealbumet och en ska Hampus få ha i sitt eget album. Det är ju lite si och så med scanningen också men det får duga för jag orkar inte fota de.

Om några minuter så kommer mamma med tåget till Ånge. Hon ska vara här tills på söndag. Imorgon ska vi till Sundsvall och shoppa, det ska bli skoj. Jag har en lååång lista.

Målningen i hallen är klar nu, det blev klart förra onsdagen. Färgen är kanon men jobbet kunde gjorts bättre, tyvärr. Men, men vi ska ju inte bo här för evigt. Jag skulle gärna flytta till hus om det nu fanns några att köpa men det gär det inte i Ånge.

Nu ska jag fixa det sista inför mammas ankomst!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

så kreativ du har varit. Jätte fina Lo:s

Kram Eva

Postat av: Pia

Vad många fina layouter du har gjort! Så liten och söt Hampus är!!
Kul med nymålat men synd att de slarvat...

2007-04-25 @ 21:55:03
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Marre

Verkligen jättefina layouter, min vän! Vad duktig du är som t.o.m. gör dubbelt, så att Hampus får egna i sitt album. Ha nu så jättetrevligt med mamsen! Shoppa lugnt, haha... Hälsa! Kramar!

2007-04-26 @ 23:25:44
Postat av: Ejris

helt underbara layouter då fått till=)
länge sen jag scrappade med men just nu hostar jag bort alla pappersbitar :/ får vänta några dagar.
Kram

2007-04-29 @ 14:17:41
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Maria

Tack för titten Ulrika :).

Här ser jag att allt är bra också. Underbara sidor med mycket känsla.

Ha det så bra,

Kram Maria

2007-05-04 @ 08:41:42
URL: http://alstorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback