Massa foton!

Nu har det gått typ en vecka sedan sist... Igen!! Jag fattar inte vart tiden tar vägen, det har jag också sagt förut men det gäller fortfarande.

Tänkte jag skulle ladda upp lite foton här idag på Hampestamp så jag börjar med det. Så här såg det ut förra helgen när vi provade puré för första gången. Då var det puré på potatis och palsternacka, sedan dess har vi hunnit med banan och broccolipuré också. Tro det eller ej men det var broccolin som gått bäst... Urk säger jag men det passade tydligen den lille grabben. Imorgon väntar majs och potatispuré! Smaskens va?? :)

image61

image59

image60

image62

image63


image64
Här är ett kort på vår goding när han sover och ligger och ler, visst är han fin?

Förra söndagen kom Marre och Calle hem från Malaysia och i fredags landade ett stort paket i vår postlåda. Det innehöll en massa skoj som ni ser på bilden nedan! Tröja och pin till mig från Hard Rock till min samling, scraptidning och sött bokmärke till moi, magnet till Johan och ursöt t-shirt och strumpor till Hampus från Marres och min favvo-affär, GAP! Vilken fin vän som handlar till en när hon är borta!!
image65

Imorgon hoppas jag några av
Kortmakarens filurer kommer med posten. Söta vännen, Eva-Lena, inhandlade de på mässan i helgen. Tänk den som bodde närmare Göteborg och kunde gå på mässa. Det vore skoj! Kanske kan jag komma iväg nästa vår.

I fredags var jag och Hampus i Jämtland, i Albacken närmare bestämt och hälsade på Li, Oskar och Ture som bor där. Det var en jättetrevlig dag! Helgen annars har gått i sakta mak, Johan har jobbat. Min svägerska Emelie med dotter var här i lördags men annars har det varit lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!!! Vilka superfina foton på min gudson! Han blir bara sötare och sötare för varje dag, tror jag... ;)
Roligt också att presenterna blev så uppskattade! Här håller vi på och packar och donar inför resan till fjällen imorgon. Ska bli mysigt! Önskar er en riktigt glad påsk också! Hälsa familjen! Stora kramar!

2007-04-02 @ 21:00:29
Postat av: Eva-Lena

Hihi han ser inte ut att tycka det är så där jätte gott med mat. Hoppas stämplarna kommer i morgon.
Jag köpte 2 dies till min nya revolution.. Ett mini album och en tag. Kommer snart bli fler :)
Ha det gott vännen
Kram Eva-Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback