Nu har jag bestämt mig!

Jag ska vara med på Hemvändardagen här i Ånge och visa upp mitt "hantverk", dvs kortmakeri och scrapbooking. Det ska bli jättekul, jag ska maila och anmäla mig idag!!

Igår kom fotona på Hampus som vi tog på Polarn och Pyret i Sundsvall för 1.5 vecka sedan. De blev så bra!! Jag önskar jag kunde lägga ut de här men jag vet inte hur det funkar med copright... Det är väl bäst att låta bli så man inte hamnar i blåsväder. Hur som helst så är de SÅÅ fina, jag är så glad att de blev så bra. Nu ska vi bara bestämma vilka foton som vi ska köpa.

Nu ska jag väcka Hampus och sedan gå och handla!

Glöm inte att titta på fotona på sötingen i inlägget nedan!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Låter jätte roligt att du skall visa upp dina saker.
Har du testa stämplarna?

Kram

Postat av: Marre

Åh, jag är så glad att du kunde mejla bilderna till mig, så jag fick se dem! De blev superbra! Men vad annat kan de bli med en sån goding till modell, tihi...
Och du gör helt rätt som anmäler dig till Hemvändardagarna. KUL! Du kommer göra succé med dina vackra kort, vännen! *Kramis*

2007-04-08 @ 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback