Vi ska få hallen ommålad!

Nu har jag äntligen pratat med hyresvärden om att få ommålat i hallen och imorgon är det dags... Jag pratade med honom igår och igår eftermiddag ringde han och sa att imorgon kommer de så kl 8 imorgon bitti är det jag som står vid färghandeln för att välja färg. Jag har tänkt mig någon beige nyans, vi får se vad det kan bli! Ser fram emot att få det gjort! Ska köpa lite nytt också, klädhängare t ex. Ska hänga upp ett par ramar som vi fick när vi gifte oss men som jag fortfarande inte fått upp på väggen. Skoj!!

Igår fyllde Johans syster Emelie 20 rå så vi var där och fikade men någon present skulle hon inte ha, den vill hon vänta med tills i sommar när hon och hennes man ska fira sina födelsedagar med grillfest.

Det har varit ganska lugnt sedan sist... Vi var i Kilafors några dagar under påsk och det var skönt. På påskafton var det fullt hus med bl a två av Guns barn med familjer. Vi åt påskmiddag tillsammans. På söndagen var jag och Johan ute och gick en timme och sedan bytte pappa bromsbelägg åt oss och på eftermiddagen körde ve hem till Ånge igen. Veckan har varit lugn och skön. I onsdags var vi i Sundsvall på sjukhuset, Johan skulle äntligen få operera sitt ena nageltrång som har trilskats fram och tillbaka i flera år. I torsdags var jag hem till en arbetskompis och åt lunch och pratade en massa, det var trevligt! Fredagen bestod av tvätt och städning, inte så skoj men nödvändigt och skönt när det är klart!

Veckan som kommer består förhoppningsvis av sång och lite träning nu när påskledigheten är över. På torsdag ska jag på klädparty hos en arbetskompis. Det är en annan arbetskompis som håller i det. Kläderna kommer från
Me&I. Det ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: Pia

vad kul att ni ska få ommålat. Det är alltid kul med nytt!!

Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Me & I har roliga kläder, lite dyra tycker jag att dom är.
Ha det gott
Kram Eva-Lena

2007-04-15 @ 20:52:25
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback