I'm back in the game...

Ja, typ i alla fall! Det har varit mycket nu och är fortfarande men i några dagar till är jag ledig så jag ska verkligen försöka skriva här och läsa alla era bloggar som jag tycker så mycket om!!

Här kommer årets julkort från familjen Lindbom, det är ju lite sent med God Jul men god fortsättning vill jag önska er, kära läsare!

image151
Papper från Bazzill och något annat ställe som jag inte kommer ihåg. Texten är QK Katie Classic, stämpeln är från Magnolia och den är färglagd med brushpens från Tombow.

Ett litet foto på vårt bustroll fanns också med i kortet och det såg ut så här:

image152

Vår jul blev inte alls som vi tänkt... Hampus fick magsjuka för en vecka sedan så resan till pappa blev inställd. Vi firade jul här hemma i all enkelhet med lite julmat och några julklappar. Johans mamma och pappa kom en sväng på julafton och lämnade och fick presenter. Det var dock ganska skönt att bara vara vi i vår lilla familj. Magsjukan har gått runt hela familjen men nu hoppas jag att vi har klarat av den.

Hampus har börjat skolas in på dagis. Av 10 dagar har han varit där två... Vilken början va?? Pga att han blivit sjuk så har det inte blivit fler dagar. Känns lite hopplöst men vad kan man göra? Johan ska vara med honom 2 dagar i nästa vecka och sedan får farmor ta över inskolningen eftersom Johan börjar jobba den 7/1. Vi var och köpte hjälm till Hampe idag, röd och fin och JÄTTESTOR! Han kommer inte kunna gå när han har den på huvudet. De får nog dra honom på pulka eller nåt.

I Ängelholm har allt gått bra! Två prov avklarade och ett par kvar. Det känns kul att komma ner igen i januari och träffa alla. Jag har hunnit vara i Vansbro i tre dagar innan jag gick på julledighet. I Vansbro var det praktik på TAM-sträcka som gällde. Det var skoj, jag var med två jättetrevliga tjejer. Förra torsdagen satt jag med Karin på info och det var också skoj. Jag fick göra en del utrop så min vackra stämma hördes i Ånge, Bräcke och i Östersund den dagen:). I fredags var jag och David ute och åkte lok, det var första gången och också riktigt kul. Kul överallt... Känns som jag upprepar mig men det var verkligen en rolig vecka. Nu är jag ledig fram till en 2/1 så jag jobbar tre dagar och sedan är det dags att åka till Ängelholm med Åsa.

Imorgon ska vi äta kalkon med Johans familj, det är en tradition vi har. På lördag hoppas jag komma iväg till Sundsvall och shoppa lite. Jag behöver handla ett par saker till Hampus nu när det är dagisdags snart. Behöver också köpa några sena julklappar som ska till USA. Första gången på 11 år som jag inte fått iväg klapparna dit i tid men så kan det vara...

Nu ska jag gå ut med Idefix och sedan sova! Vi hörs snart igen!!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hej vännen!
Kul att få läsa i din blogg igen. Hoppas vi hörs på msn snart :)
Kram

Postat av: Annelie Maddock

Kika garna in i min blogg for chansen att vinna en sot liten RAK.

Gott nytt 2008!

2007-12-31 @ 04:04:12
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: Gunvor

Fint kort och underbar bild på Hampus!
Gott Nytt År till dig och familjen!
Kram, Gunvor

2007-12-31 @ 09:39:34
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback