40-årskalas!

Ikväll har jag varit hemma hos en kompis på middag. Lena som hon heter fyllde 40 år idag. Vi var bara tre stycken där men det var skönt. Vi tre jobbar tillsammans. Vi fick smaskig vegetarisk lasagne och pannacotta till efterrätt. Det var mums!! Det var skoj att komma ut en sväng. Hampus var hemma hos Johan.

Hampus och jag har också varit och tränat idag. Det gick bättre idag än sist, idag blev det bara lite gnäll. Sist så skrek han ju typ hela tiden! Sist hade jag träningsvärk ett par dagar, får se hur det känns imorgon.

Jag har också varit på BVC idag på träff med Hampus sköterska. De träffar tydligen alla nyblivna mammor som vill för att prata lite och ev. snappa upp om man har någon depression eller så. Det hittade de dock ingen hos mig:).

Johans mam och pap var här en sväng och hade hand om Hampus när jag var på BVC.

Ja det är väl allt tror jag. Nu ska jag gå och göra lite varm choklad och sedan sova kanske, jag är trötter!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Låter som du haft en jätte bra dag.
Vi hörs kanske i morgon
Kram Eva

Postat av: Therese

Trevligt att komma ut lite själv. Det behöver man ibland:)
Kramar

Postat av: Pia

Datten du är tagen;) kolla bloggen

2007-03-05 @ 15:26:32
URL: http://engdam.spaces.live.com/
Postat av: Anonym

Datten..
Du är TAGEN!
kolla min blogg! :)

2007-03-05 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback