Äntligen!

Äntligen har jag lite tid att sätta mig ner här mer än ett par minuter... Hampus sover hoppas jag och Johan är på väg i säng. Själv har jag lite att dona med innan jag ska sova.

Allt är bra här hemma. Jag är förkyld och har så varit sedan i söndags men nu känner jag mig äntligen bättre. Hampus har klarat sig från det ännu så länge men Johan är lite krasslig istället. Han får vila upp sig i helgen när han är ledig.

Hampus bara växer och mår bra. Jag var på BVC i förra veckan och då vägde han 5.5kg och var 61cm lång. Han är så mysig och rolig, det händer saker varje dag. På nätterna har han fullt upp med att vända sig 180 grader så han vaknar med huvudet i fotändan på sängen, busen vår!

Familjen på nyår
Familjen Lindbom på nyårsafton.

Vår lilla trötta tomte!
Vår lilla tomte.

Mysisar
Myskompisarna.

Jag ser fram emot att pyssla, har tänkt börja lite smått men det har inte blivit av ännu. Får ta tag i det när jag är frisk. Idag beställde jag över 200 foton så nog finns det att göra, jag har ju en hel de oscrappat redan här hemma. Jag ser fram emot att scrappa foton med Hampus på!! Jag har även planer på att börja göra lite julkort redan nu så jag slipper stressen på slutet. Jag vet att många är döless på julkort nu men jag gjorde ju nästan inga till julen som var så jag ser bara fram emot det. Jag har också två kalenderprojekt på G, en till mamma och en till pappa. De ska vara klara tills jag och Johan åker till Falun om en vecka. Håll tummarna för det är ni snälla.

Jag vill shoppa!! För en gångs skull gäller det inte scrapsaker (ja ok, lite sånt vill jag också ha men det återkommer jag till). Jag vill ha nya kläder!!! Jag har 1.1kg kvar av graviditetskilona nu men ska ju ner 10-15kg till så ännu är det ju ingen idé att handla men något nytt vore ju skoj! Jag känner mig urtråkig och bara blä för tillfället. En del mammor på BVC är ju så hippa och snygga så man blir mörkrädd...

Sedan var det lite scrapshopping ja... Helst vill jag ha nya QK Revolution men det kan jag ju glömma för tillfället. Däremot kanske jag kan ha råd med några fina knappar som jag suktat efter ett bra tag:
http://shop.lifetimemoments.com/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=buttons Visst är de underbara!! Tyvärr så är de alltid slut på LM när jag kikar där. Är det någon som vet något annat ställe som kan tänkas ha de i lager, helst i Sverige men utomlands funkar också.

Nu ska jag gå ut med Idefix och sedan surfa en sväng innan sängen väntar!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

scrappaddicted har massa fofallaknappar. Kolla där.

Fina bilder.
Ha en bra helg.
Kram
Eva

Postat av: Pia

Så söt er lilla tomte är... Jag har också lust att köpa kläder men precis som du så vill jag gå ner i vikt, 15-20 kg först... men det lär väl ta sin lilla stund så vi får väl se vad som händer... Lycka till i alla fall till dig vännen...

2007-01-12 @ 10:26:04
URL: http://engdam.spaces.live.com/
Postat av: Ejris

åh vilka underbara foton:)

en hipp morsa hm harkel..host host det ahr ajg adrig vart ialla fall inte i utsendet men däremot en morsa som kan välta på stenar för att undersöka framför nyfikna barnaögon vad som kan finnas under och så hipp att hon vågar pilla på det som hon hittar*asg* fast vist hoppas ajg att tappa många kilon kanske blir ajg en hipp tonårs morsa;)
kram

2007-01-12 @ 13:14:34
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback