Hemma igen!

Nu är vi hemma igen från vår lilla tripp till Falun dit vi åkte i torsdags i förra veckan. Det var skoj att komma bort ett tag men skönt att vara hemma igen så klart!

Vi hade fullt upp när vi var i Falun. I fredags morse var jag bokad på en helkroppsmassage som jag fått av mamma i present. Det var hur skönt som helst! Shoppade lite på dagen med mamma och med Hampus i vagnen. Ett par nya jeans och ett par stövlar blev det bl a. På fredagseftermiddagen åkte jag, Johan och Hampus till Marre och Calle i Borlänge för att äta middag. Det var jättetrevligt. Det var första gången de såg Hampus och jag tror nog att de blev lite kära:). I lördags åkte vi till Gävle och satte Johan på tåget hem då han skull hem och jobba på söndagen. Jag stannade i Hofors på vägen tillbaka till Falun för att äta middag med pappa och Gun. I söndags åkte jag tillbaka till Hofors och träffade min kusin och faster innan jag åkte till pappa igen för att fira hans födelsedag. I måndags var jag och hälsade på på mitt gamla jobb på hemtjänsten. Jag träffade tre tjejer som jag jobbade med så det var jättekul! På eftermiddagen mötte jag Marre på Kupolen och så gick vi där och tittade och handlade lite. I tisdags körde vi tillbaka till Ånge. Det var fullt upp under hela vår vistelse, inte så konstigt när vi inte varit nere på länge. Det blir inte så ofta. Får mamma bestämma så kommer vi att vara där väldigt ofta, hon är så kär i vår Hampe-stamp!

Nu ska jag gå ut med hunden och sedan sova!

Kommentarer
Postat av: Pia

vad trevligt ni verkar ha haft. Det är som de säger... borta bra men hemma bäst. :-)

Postat av: Marre

Åh, det var så herregud roligt att ha er här! Kom snart igen... Eller så kommer vi till er nästa gång! =) Och visst har vi fått en ny idol i lille Hampe-stamp! Världens sötaste bebbe! Tack förresten för mms'et som du skickade med Hampus ikädd sin nya randiga body! Ur-tjusigt! Ha nu en fortsatt bra helg. Bita och Dea kommer imorgon, så det blir ännu en mysig "umgås-helg". Hälsa Johan! *KRAM*

2007-01-26 @ 23:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback