Jag vill ha:

Jag är så sugen på en massa nya QuicKutz-saker!!!

Dessa små sötingar vore inte helt fel:
Ufon

Inte heller detta alfabet vore dumt:

Maddie Anne
En sådan häringa grunka vore verkligen kanon:

Revolution

Och gärna då med detta alfabet till:

Spicy Chicken

Jag ser pengarna fladdra iväg... Jag ska nog köpa mig en trisslott idag och se om jag har tur att vinna lite pengar. Jag vet ju folk som vunnit flera tusenlappar så det är ju inte omöjligt!

Johan ska jobba ikväll, 15.45-22.15 så jag och Hampus blir ensamma hemma. Jag vet inte vad vi ska hitta på. Kanske är det något på tv som vi kan se. Hittills idag har vi bara varit hemma men strax ska vi ge oss ut och gå med Johan till jobbet och sedan fortsätta runt Forsön. En 5km promenad får duga idag när det är -7C ute.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Pia

jag känner igen ditt habegär. Det är en massa qk grejer jag också kan tänka mig men det där med pengar begränsar faktiskt mer än man tror, hihi...

Postat av: Eva-Lena

Samma här. Oj vad massa man vill ha.

2007-01-28 @ 09:33:49
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Therese

Visst är aliens söta. De har jag, kunde inte motstå dem. Sen har jag även Revolution *blush*. Min man skämde bort mig när jag fyllde år.
Kramis

Postat av: Ejris

mmm vill osså ha*suck* tänk om lotto raden kunde falla in nån gång...men en STOR vinst;)

kram

2007-01-30 @ 15:56:33
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Martina

Hej på dig. hihi ... ingen liten lista med saker som du vill ha ju =))). Faktiskt så vet jag inget som jag absolut måste ha nu....jag måste vara sjuk eller nått. Kramar till dig och sötisen Hampus

2007-01-31 @ 22:43:47
URL: http://martina73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback