Inget hus ännu...

Än har det inte blivit något husköp. Vi bestämde oss för att inte gå vidare med huset som jag nämnde i förra inlägget. Vi har dock varit hos banken och där är allt grönt så det är skönt:). Det fanns ett nytt hus ute på Hemnet idag när jag kikade men det är inte aktuellt, bara 89m2. Det är ju mindre än vad vi har nu, lägenheten är ju på 101.

I söndags hade vi dop för Hampus. Det var superfint väder och allt gick jättebra. Hampus var så nöjd och glad hela ceremonin igenom. Han var lite brydd när han fick vatten på huvudet men det var allt. Vi hade buffé i församlingshemmet efteråt och jag tror att det var uppskattat. Det verkade så i alla fall. Goa vännen Marre och hennes Calle kom i lördags. Marre sjöng på dopet och hon är även Hampus godmor. Tyvärr åkte jag på någon sorts maginfulensa/infektion så mig såg man inte mycket av i lördags. Jag låg mest och sov. Frossa hade jag också och feber på 38.8. Det var länge sedan jag hade feber! Jag var i alla fall bättre i söndags så jag kunde vara med på dopet och under buffén även om jag inte kunde äta så mycket. Helt bra är jag fortfarande inte. Jag vet inte vad det är som jag åkt på...

Jag har i alla fall kortmakat lite i veckan, några beställningskort och några som jag ska ha med på Hemvändardagen när jag ska visa upp mitt hantverk. Måste verkligen sätta fart med korten så jag har något att visa upp!

Detta kortet är ett beställningskort åt en kompis mamma som fyller 60 år idag.

image92

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Marre

Hej vännen! Kul att läsa din uppdaterade blogg igen (särskilt när man själv står omnämnd, haha). Skämt åsido... Vilket jättefint 60-årskort du har gjort! Du kommer bli populär på Hemvändardagen, var så säker! =) Pucko att din mage inte blivit riktigt bra ännu. Med oss är allt bra. Calle är i Ludvika och jag pyslar hemma. Idag kommer Anita och Linn hit och ska fika ananaspaj! Mums! Sköt om dig o hälsa! *KRAMAR*

2007-06-15 @ 10:33:20
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hejhej!
Låter som om ni hade ett kanon dop så skönt när man känner sig nöjd.
Ha det bra
Kram

Postat av: Gunvor

Vilket fint kort du gjort! Säkrast att du gör riktigt många till Hemvändardagen - jag har en känsla av att du kommer att bli av med dom ;)
Kram, Gunvor

2007-06-16 @ 08:30:20
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Ejris

UNDERBARA foton.... visst är det tråkigt när det tas bilder:/
© får du var du ärn skriver om du håller Altnere+184 ....
kram

2007-06-17 @ 11:23:08
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Pia

vad skönt att dopet gick bra! Trist att du blev sjuk, hoppas du mår bättre!

2007-06-17 @ 22:38:42
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Therese

Jättefint kort!!
Trevlig Midsommar.
Kramar

Postat av: Pia

jag förstår inte vad du menar. Jag har väl inte så många maskiner eller?? hihi
silhouetten har jag inte ens tänkt tanken på att göra mig av med, men bossen finns ju. :-)
Hoppas allt är bra med er!

2007-06-26 @ 21:32:40
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Mia

Vilket underbart kort! Figurerna är verkligen otroligt söta :)

2007-06-27 @ 19:15:51
URL: http://booip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback