Studentkort!

image83

Papper från Bazzill och Chatterbox. Blommor och brads från MM. Stämplar från Magnolia. Tjejen är färglagd med twinklings. Matilda är QK Olivia.

Idag har jag gjort två studentkort som jag har beställning på. De blev likadana, de ska till helt olika ställen så då tänkte jag att det får gå bra med lika kort. Den rätta känslan ville inte riktigt infinna sig så det tog ett tag att få de klara men nu är jag nöjd. Egentligen vill jag pyssla lite till men maken har tråkigt så jag får nog vara lite social istället.

Vi har kommit hem från Falun nu. Det var en trevlig resa!! Jag träffade Marre-vännen vid två olika tillfällen, jag var på massage, jag besökte
Pappersvinden och så beställde jag nya glasögon. Det blev lite handlat på Pappersvinden, dock inte så mycket som jag hade hoppats på men men... Mina glasögon har mamma med sig när hon kommer på fredag. Hon kommer upp för Hampus dop som är den 10/6. Det ska bli skönt att det blir av!

Igår var jag och handlade inför dopet med svärmor Jeanette. Vi hade en trevlig dag i Östersund med Hampus.

Nu ska jag se vad Johan vill hitta på, kommer han inte på något så blir det nog lite mer kortmakeri tror jag.

Kommentarer
Postat av: Pia

jättefint kort!!

Postat av: Marre

Superduperfint kort, vännen. Hon kommer att bli så glad! Vilka underbara stämplar! Du är bäst! TACK! KRAM!

2007-06-04 @ 01:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback