Bio!

Idag har jag och Johan varit på bio för första gången sedan Hampus föddes. Det var skoj att komma iväg. Vi såg Wild Hogs, den var rolig. Hampus har varit hos farmor och farfar och det hade gått bra. De har ju haft honom förut men bara ett par timmar, nu blev det ju mer eftersom det tar oss två timmar att bara köra till och från Sundsvall.

Fler biobesök kommer det att bli nu när vi vet att det gick bra med Hampus. Innan Hampe kom så var vi på bio en eller ett par gånger per månad men nu har vi inte varit sedan i september förra året.

Nu ska jag ringa USA och höra hur det är med min älskade värdpappa. Han ligger på sjukhus för andra gången på ett par veckor...

Kommentarer
Postat av: Pia

Kul med bio och att det gick bra med hampus. Trist dock med din värdpappa...

Postat av: Marre

Hej vännen... Jag säger som Pia; SKOJ med bio, men INTE kul med USA-pappa på sjukhus! Hoppas han ska krya på sig. =( Kram på dig!

2007-05-07 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback