Ett litet kort!

Jag har scrappat ett litet kort. En kompis till mig i USA fick en liten pojke för två veckor sedan. Jag har skickat lite kläder och detta kort i veckan.

image75

Jag har använt papper från Bazzill, mönstrat papper från American Traditional Design. Hjärtanen och hängselbyxorna är dies från QK, gröna löven är en punch från PunchBunch. De små fötterna är från MM, texten Baby Boy är stickers och precious angel är rubons.

Igår blev Hampus 6 månader, tänk vad tiden går fort! Vi var i Bräcke igår tillsammans med Li, Oskar och Ture. Vi började i den nyöppnade stämpelaffären,
The RubberRoom. Jag handlade lite papper, två brush pens, chipboard bokstäver (som jag letat efter överallt) och lite brads. Efter det gick vi till lekparken där Hampus gungade för första gången. Det tyckte han om, det kittlade väl skönt i magen. Vi hann med att äta en god lunch och så var vi en sväng på Familjecentralen.

I onsdags var det sista mamma/barn-träningen. Det är synd för det har varit så bra tycker jag. Man behöver lite aktiviteter när man är hemma och är mammaledig så man kommer ut och får träffa lite folk. Det är sista sången på tisdag också och det är ännu tråkigare... Efter träningen i onsdags var jag och Hampe hem till Katrin och lilla Albin och fikade. Det var mysigt! Vi hade en jättetrevlig dag som vi avslutade med en promenad runt delar av Ånge. Vi är båda ute efter hus så vi kikade på det, inte för att det finns några lediga men titta och hoppas kan man ju alltid.

Idag är det fredag och jag och Hampus är hemma. Johan jobbar till 14, då ska vi möta honom och gå våra dagliga sväng på 5km. Jag ska åka iväg med lite papper och annat skräp också i eftermiddag och så ska jag hämta en tårta. Vi ska fira Hampus 6-månadersdag lite imorgon med närmaste familjen. Jag har beställt en hallonbomb! Smaskens!

På tal om smaskens, har ni ätit denna?? Helt underbar glass från GB. Johan och jag provade den i måndags och vi rekommenderar den varmt.

image76

Nu ska jag gå och göra lite nytta här hemma! Ha en skön helg!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilket fin kort!! Ja tiden går alldeles för fort! Min Lucas ska ju inskolas efter sommaren... vart tog den tiden vägen?

Postat av: Marre

Ett jättefint kort! Jag ska oxå pyssla ihop nåt grattiskort till Jodie och skicka med kläderna som jag köpt till lilla Alana Drew. En jättesöt rosa tennisklänning med matchande sockor blev det (från Lindex). Jodie spelar ju tennis, så jag tyckte lillan skulle matcha sin mamma. =)

2007-05-06 @ 16:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback