Snart är det Mors dag!

image81
Papper från Bazzill och BG. Filuren kommer från Kortmakaren och Kram och Morsdag är stämplar från Magnolia. Ett par Prima-blommor fick också vara med.

Ett kort som jag gjort till Johans mamma, har gjort ett snarlikt till min mamma också. Det blir väl ett par lotter i korten också. Jag har ingen fantasi men förhoppningsvis kan de ju vinna en slant.

Imorgon em åker jag och familjen ner till mamma i Falun. Johan stannar tills på lördag, sedan måste han hem och jobba. Jag, Hampe och Idefix stannar tills på tisdag. På fredag ska jag på massage och sedan på eftermiddagen ska vi träffa Marre och Calle i Falun och ta en sväng på stan och sedan åka hem till de och äta middag. Det ska bli så skoj att se de igen! Marre och jag ska passa på att besöka den relativt nyöppnade scrapbutiken i Falun,
Pappersvinden. Det ska bli kul att se om man hittar något roligt där. Ja, det lär man ju säkert göra... Frågan är väl om man har råd att hitta så mycket roligt. På lördag ska vi till pappa och Gun i Hofors innan vi åker till Gävle och sätter Johan på tåget.

Igår fick jag ett superfint halsband med posten. Jag har beställt det av Helena med Chokladbloggen. Så här ser det ut:

image82

Visst är det snyggt?? Tack snälla Helena för att du pysslade ihop detta och tack för den snabba leveransen!

Nu ska jag gå och fortsätta packa!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket fint kort!! Jag måste också börja fundera på morsdagskortet...
Kul att du gillade halsbandet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback