Me again!

Nu var det ett tag sedan sist, jag har inte tagit mig tid att sitta här vid datorn länge nog för att knåpa ihop ett inlägg. Det har hänt en del sedan sist, nu måste jag bara komma ihåg vad...

Den 29/10 började jag mitt jobb/utbildning till trafikledare. Jag har en handledare som heter David och som är kanon. Jag har fått en massa trevliga arbetskamrater, stämningen på jobbet är härlig och allt känns så bra! Vi har varit ute på några fieldtrips till bl a Sundsvall, Östersund och Härnösand och så har vi suttit med vid panelen där vi (förhoppningsvis) kommer att arbeta själva så småningom.

Förra helgen var mamma här några dagar för att träffa oss och fira Hampus 1-årsdag. Vi hade kalas med familjen på lördagen och på söndagen hade vi barnkalas med 3 av Hampus små kompisar. Allt gick jättebra och Hampus fick många fina presenter.

Nu är andra jobbveckan till ända och det är ju lite skönt. På söndag bär det av till Ängelholm för att vara på Järnvägsskolan i en vecka. Det ska bli kul!

Ikväll har jag och Johan varit i Sundsvall på bio och sett "Heartbreak Kid", den var rolig.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Vad roligt att du trivs. Ha det gott vännen.
Kram

Postat av: Therese

Härligt att du trivs på ditt nya jobb!
Grattis lite i efterskott till Hampus. Tänk att 1 år redan har gått. Tiden springer iväg.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback