Del 2 av Ånges next top model och nytt kontokort!

Nu ska jag ge mig på att uppdatera detta inlägg igen eftersom det inte funkade igår. Jag hoppas på bättre tur nu!

Jag har blivit tillfrågad av min kompis Katja om jag vill gå modell för hennes affär på en tjejdag på Medborgarhuset här i Ånge den 29/10. Det ska bli jättekul! Jag har aldrig haft några modelldrömmar och har fortfarande inte men det ska bli lite kul i alla fall! Jag ska till Katja och prova kläder den 22:a, håll tummarna för att vi hittar något som passar!

Min bank erbjuder att man kan få ett kontokort med ett foto på. Jag har tänkt på det ett längre tag nu men inte kommit till skott. I förra veckan betställde jag ett och i tisdags kom det! jag har världens finaste kontokort för jag har nämligen en bild på Hampus på det! :)

Igår ringde Åsa som jag och Marre var hos på Me&I-party för några veckor sedan! Kläderna har kommit så jag ska dit och hämta de i helgen! Kul!! Jag hoppas mina råååååååsa velourbyxor passar på längden! För er som inte sett mig i verkligenheten så kan jag tala om att jag har giraffben, jag är 183cm lång och det mesta är ben.

Kommer inte ihåg vad mer jag skrev om igår så det får bli så här. Nu måste jag jobba lite...

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Kul att få vara modell :)
Kram

Postat av: Ejris

tänkte kontokort med foto..jisses ska
det inte räcka med körkortet som man får skämmas för*fniss* var ju annan sak att få någe sött på förstås;)
Lycka till med modellandet=)
kram

2007-10-16 @ 21:23:21
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback