I morgon börjar jag på nya jobbet!!

Det är spännande och jag är inte alls nervös som jag trodde att jag skulle vara. Åsa och jag har bestämt träff utanför så kan vi gå in tillsammans och det känns bra! Återkommer med rapport i veckan.

Igår gick jag model för Cityshopen här i Ånge. Det var så kul!! Lite nervös hann jag bli innan jag skulle gå in första gången  men sedan gick det jättebra! 5 ombyten blev det till slut. Det kändes lite märkligt när man skulle posera men det gick det med. Jag fick mycket beröm och det var ju så klart kul! Ska till Katja på fredag och se om hon har något kvar av det som jag visade för ett par saker vill jag gärna köpa!

I torsdags var vi i Sundsvall och handlade lite, ett par saker till Hamus för han fyller ju ett år på lördag i nästa vecka, lite mat och ett par andra saker. Det var mysigt att komma ut en sväng. I fredags var Johans mamma och pappa här och åt middag, det var trevligt!

LIte pyssel har det blivit också men inget att visa upp här. Får se om det blir något gjort här i veckan! :)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Lycka till på jobbet vännen!

Kram

Postat av: Anonym

STORT LYCKA TILL!!!
Jag tänker på dig idag!
KRAMAR, Marre

2007-10-29 @ 10:05:16
Postat av: Therese

Hoppas att allt går bra på det nya jobbet och att du trivs!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback