Jag är sjuk!

Så himla trist att vara hemma men inte mycket att göra åt. Har varit dålig hela helgen och var sämre idag så det var bara att ringa och sjukanmäla sig. Jag skjutsade Hampus till dagis i morse och gick sedan och la mig och sov till han skulle hämtas vid 13.45. Jag har en gräslig huvudvärk, snoret rinner och jag har ont i halsen. Håll tummarna för att jag är bra tills på onsdag för då bär det i så fall av till Sundsvall för fortbildning med jobbet. Det hade varit bra att vara med på den känner jag.

Jag har precis bestältt en massa foton. Jag hittade en kampanj med Fuji där jag fick 100 bilder gratis så då hoppade jag på direkt. Nu ska jag sätta mig och göra om några så jag kan ladda upp de här i bloggen samt maila till lite folk.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hoppas du mår bättre vännen.
Krya på dig.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback