Ett tips om en blogg som jag gärna läser!

Tänkte att jag skulle tipsa om en blogg som jag tycker om att läsa. Här hittar ni den. Det hela började med att jag läste i Lindzis blogg att hon beställt ett namnsmycke från en kvinna i USA. Jag har letat efter ett sådant själv men inte hittat något som jag gillat men dessa smycken passade mig perfekt. Tammy som hon heter har en shop på Etsy där hon säljer sina smycken. Den hittar ni här. Jag har nu beställt flera smycken av henne, ett till mig och ett par som presenter som blivit väldigt uppskattade. Kika gärna in!

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Så härligt att få inspirera. Tammy är verkligen trevlig och hjälpsam. Kram på dig!

Postat av: Ejris

avaktar lite med nya forum=) tiden räcker inte och snart kommer en scrapnyhet i internetvärden*säger inget mer)

Kram

2008-08-31 @ 19:16:45
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback