Det blev inget klädparty!

Klädpartyt är inställt pga. sjukdom hos värdinnan. Trist så klart men också skönt så jag inte behöver springa ihjäl mig här hemma för att få allt gjort inför resan. Resväskan är packad så nu återstår bara ryggsäcken, den tog Johan till jobbet så den har jag inte kunnat packa.

Har suttit och slöat och tittat på första säsongen av One Tree Hill på dvd, jag har inte sett den förut. Skönt att slappa lite innan det är dags att göra sista rycket innan resan.

Det lör väl dröja nu innan jag hör av mig här igen, det är lite dåligt med datatid i Ängelholm men jag återkommer så småningom!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Ha det så bra vännen i Ängelholm. Vi kanske sms:as i stället för att chatta.
Kram

Postat av: Therese

Ha en bra tid i Ängelholm!
Kram

Postat av: Maria

Hoppas du har det bra i Skåneland :-)

Kram Maria

2008-02-20 @ 17:49:10
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback